-------------------------> UNDER CONSTRUCTION <-------------------------

Wednesday, January 12, 2011

Nape Esok?...

Assignment2!!!



Setelah diberi beberapa minggu....
akibat kemalasan kerana aku xdapat kertas soalan
so mula la ianya dibiarkan tnpa bertanya ..
(aku rajin sebenarnya hehe..)
bila smpai saat nk anta esok...
perghhh aku pun bertungkus lumus dgn penuh berdaya
ku gagahi penat lelah merentasi rintangan NFS dan HAWK


akhirnye siap gak!!!!


sampai tangan haku pun sakit...

TAPI!!!!!

bila smpai je kelas ...dah kena lewat dah 5minit agaknye...
dgn gaya pndangannye berserta gimik tgn
igt kan kena halau kerana 5 minit
upanya suruh masuk cepat..
sempat lagi beliau buat suspended

dah tu masuk lak si ika lgi lewat dari aku
beliau leh wat xthu lak...
cis... hendak je hati ini berkata2 kejam...
perempuan dia wat xthu lak
tapi dia kan lecture...hmmm...layannnn
haha

maka bila tiba masa sepatutnya ia dihantar..
dengan selamba aku mendengar angin2 aircond mendayu..
ANTAR ESOK!!
perghhhh....
melihatkan muka FAKRI.... 
suka plak dia...
xpe2.... walaupun berpenat lelah xtido...
janji haku dah siap haha
so malam ni giliran ko FAKRI xtido lak hahaha

~~out2~~

2 comments: