-------------------------> UNDER CONSTRUCTION <-------------------------

Wednesday, August 10, 2011

Memang Terbaik lah camni....2

Speechless!
xsangka btul ah....
KECEWA!
percaya la sgt......
aku tahu la aku xdeclare pape ngan dia.....
okeh fine.... tu hak dia kan....
tapi aku sendiri pun xde buat cmtu kot
ase cam sia2 jek jaga
bukan saje2 aku layan dia baik2
tu pun dia xfaham ke... lagi nk tanya ape aku nak ke....


dah la kes aritu pun aku nk lupakan jek
xpela.... aku kira tu hak dia jgk... aku trima.... 
skali tgk yang ni.... dgn org yg sama gak... 
huh... mmg xleh blah la.... 
pegi mampus la ex ke ape
klu dah ex tu ex jela... xpayah nk cmtu....
 macam aku ni xde ex plak an..... eh aku pun xde buat cmtu.. nk jaga punya pasal....

aku suka budak tu
dia pun okay....aku leh trima
tapi skang ntah la... klu bley aku malas nk terjmpa dia.
klu dia rasa dia masih perlukan budak tu
aku pun xthu nk cakap ape...
aku tak trima dia lagi pun bukan sbb aku nk free sgt pun
xkisah pun sume ni
dgn dia pun aku free

aku cuma nk hati dia cuma ada aku..... then aku trima..
ye mmg aku xnk dia tahu pun nape aku masih xdeclare....
aku nk hati dia sepenuhnye
aku nk dia jujur 

bukan jujur cintakan aku jek....tapi jujur kat blakang aku....
aku tahu aku xsehebat org lain

skang aku sendiri plak jadi xfaham nape aku stay ngan dia... 
eh ade jela org lain nk.... apesal ko tunggu dia jgk ???
nk tahu ke?

sebab AKU PERCAYAKAN DIA! CINTAKAN DIA!


tapi skang xtahu la.......

1 comment:

  1. hacik...perempuan hacik..hati boleh berubah bila bila jew......sabar la...

    ReplyDelete