-------------------------> UNDER CONSTRUCTION <-------------------------

Friday, August 12, 2011

Pink.....tukar bilik meh??? haha.....

Sedih.......
xdapat diungkap dgn kata2...
dah mengalir air mata....
 
aku baru nk knal korang... 
korang dah pindah bilik plak...
balik kelas lepak2... diorang pun balik...
yela aku xpndang blakang pun tgk laptop jek.....
sedar2 prince panggil...
 
prince : abg kitorang kena pindah bilik
aku : oh yeke..pindah mana?
(smbil tgk sume brg2 dah kemas,katil dah x pink dah..izam awal2 lagi dah blah...hahaha...xcakap pun haha)
prince : pindah tingkat 3....
aku : oh yeke..... sume kena pindah kew?
prince : ha iyala...
aku : oh ok2...
(dalam hati...YES!!!!! hahaha )
 
maka selepas dua hari..arini la.... 
terserempak Wan Jaguh..
 
aku : wan..budak baru bilik ko pindah tak?
ridwan : tak lah ... duk lam bilik je..bukan kacau pun....
aku : oh tak eh...budak bilik aku dah pindah..
(dalam hati ...siot kata sume kena...hahaha korang mmg nk pindah la tuh hahaha)
 
kesimpulannye....jgn la nk berpink sgt dalam bilik nih hahaha.....

No comments:

Post a Comment